• Hlavní slide

    Online marketing

    SEO, PPC a návrh webu

    Sociální sítě

ball 400Pro propagaci svých služeb nebo zboží potřebujete web, který bude dynamický, tzn. že jeho obsah se bude v čase rozšiřovat. Jednak, aby jste zvýšili počet klíčových slov a aby i vyhledávače zaregistrovaly, že se web rozvijí a lidově řečeno "žije". Ale především proto, aby Vaši návštěvníci webu měli důvod Vás navštívit opakovaně, aby přicházeli znovu, protože počítají, že na Vašem webu najdou něco užitečného. Na tento obsah pak mohou narazit i v článcích, které šíříte prostřednictvím sociálních sití a dalších online kanálů.
 
Pravidelnost
Pro publikaci novinek je vhodné si připravit určitý kalendář nebo chcete-li plán publikace. Doporučuji být ze začátku skromnější a stanovit si reálné cíle. Je běžné, že první měsíc se do publikace vrhnete s vervou a budete mít spoustu nápadů na kvalitní obsah. Ovšem po 1/4 roce to bude pravděpodobně jiné a budete rádi, když zveřejníte příspěvek jednou měsíčně. Myslete také na to, že periodu, kterou si zvolíte pro publikaci novinek zpravidla pravidelní návštěvníci převezmou. Pokud Váš web nebo facebookovou stránku navštíví za 1/4 roku a nic nového nenajdou, patrně to nebudou zkoušet znovu za týden, ale po mnohem delší době.
 
Buffer nápadů
Tvořte si průběžně buffer nápadů na články, z kterého můžete průběžně čerpat. Není nic horšího, než zveřejňovat obsah jen proto, abyste "něco" zveřejnili. Nápady a termíny zveřejňování přicházejí v různém čase a vždy je dobré, když máte "do čeho sáhnout".
 
Užitečnost článku
A tím se pomalu dostáváme k další důležité věci. Vytvářený obsah musí být užitečný, řešit nějaký problém návštěvníka, který ho čte nebo mu poskytne nějakou zajímavou inspiraci, která se mu hodí. Pokud ho zaujme, tak na něj klikne nebo ho bude dokonce sdílet. Ale v každém případě je pravděpodobné, že přijde příště znovu.

Joomla templates by a4joomla