• Hlavní slide

    Online marketing

    SEO, PPC a návrh webu

    Sociální sítě

Se svými klienty často řeším otázku, co by se mělo zveřejňovat a co je naopak důvěrné know-how firmy, které by se mělo tajit. Ta hranice je mnohdy velmi křehká ...

Přílišná snaha o utajení know-how vede často k tomu, že zveřejňovaný obsah je jen obecný a nic neříkající. Konkurence se z těchto informací skutečně nic užitečného nedozví, bohužel tento obsah nezaujme ani potencionálního zákazníka nebo zájemce o práci ve firmě. Sami se zamyslete, kolikrát se Vám již stalo, že jste navštívili nějaký web a zjistili, že zveřejněné informace jsou pouze prázdné marketingové fráze. 

Proto je třeba se zamyslet a kriticky zhodnotit, co jsou skutečně důvěrné firemní informace, které by se konkurence dozvědět neměla a co je část Vašeho know-how, se kterou se můžete pochlubit a ukázat svým potencionálním zákazníkům, že jste skutečně hvězdou ve svém oboru.

Existuje rovněž jedna poučka: "Kdo opisuje, tak nikdy neodevzdá první". A sami víte, že jedna věc je know-how sdělovat a druhá věc je ho umět realizovat.

Pokud ve své marketingové komunikaci poskytnete svým klientům část užitečných informací bezplatně a otevřeně, tak to potencionální klienti ocení a jsou často ochotnější k Vám přijít, když se rozhodnou za něco platit.

 

Jaromír Holub

 

 

Joomla templates by a4joomla