• Hlavní slide

    Online marketing

    SEO, PPC a návrh webu

    Sociální sítě

naslouchejte klientum

Pro správnou komunikaci na webu i v sociálních sítích je klíčové znát terminologii, kterou používají klienti, když na internetu hledají Vaše služby nebo produkty. Ačkoliv to vypadá jako jasné a jednoduché, často se stává, že se jedná pouze o domněnky. Díky rozmanitosti jazyka lze totiž stejnou věc pojmenovat několika způsoby. 

Stačí si přitom jen uvědomit, při komunikaci s klientem, jaká slova používá nebo se ho rovnou zeptat, jak Vás na internetu našel. Někdy ty odpovědi mohou být i docela překvapující. Samozřejmě, že klíčová slova pro určitou oblast lze zjistit z úvodní SEO analýzy, která předchází tvorbě nového webu nebo nové kampaně. Přesto považuji tento subjektivní pohled za důležitý. Význam má i v době, kdy už webové stránky máte hotové, protože v průběhu času se může něco změnit. Minimálně můžete objevit nová klíčová slova.

 

 

 

Newsletter

Odesláním jména a emailu souhlasíte se zasíláním bezplatného newsletteru s tipy z oblasti marketingu. Souhlas lze kdykoliv odvolat ...
Joomla templates by a4joomla