• Hlavní slide

    Online marketing

    SEO, PPC a návrh webu

    Sociální sítě

pro lekareK marketingu pro lékaře a zdravotnická zařízení jsem se dostal díky svému působení ve společnosti Medisoft, kde jsem se 7 let zabýval softwarem pro soukromé lékařské praxe. Díky tomu jsem poznal, jak tato specifická oblast funguje, jaké jsou zde potřeby a co je třeba respektovat.

Specifika zdravotnických zařízení

Lékaři a zdravotnická zařízení svou ve své podstatě komerčními subjekty, protože se pohybují v konkurenčním prostředí a musí si na sebe vydělat. Zároveň jsou však omezována jednak legislativou, která některé formy propagace nepovoluje a jednak skutečností, že oslovují velmi citlivou oblast a to nemocné pacienty, kteří potřebují především získat důvěru, že jim tato ordinace pomůže a je pro ně ta správná. 

Jak Vám mohu pomoci?

Pro své klienty z oblasti zdravotnictví poskytuji komplexní služby v marketingu, tedy správu či i vytvoření nového webu, pravidelnou aktualizaci obsahu webu včetně příspěvků na Facebook a do dalších sociálních sítí. Dále pak natáčíme videa, která slouží k propagaci ordinace a nebo zaměřená na rady pro pacienty. Další oblastí jsou on-line kampaně na Seznam.cz (Sklik) a na Googlu (Google Adwords). Tyto kampaně pak mohou být rozšířeny i o bannery a nebo reklamu v tištěných médiích.

  

Reference

V  segmentu zdravotnictví mohu nabídnout i zajímavé reference:

www.implantaty-kriz.cz

www.dermaesthetic.cz

www.prevedig.cz

www.rehabilitace-praha4.cz

V části MARKETING PRO LÉKAŘE si můžete přečíst i komentáře klientů.

Newsletter

Odesláním jména a emailu souhlasíte se zasíláním bezplatného newsletteru s tipy z oblasti marketingu. Souhlas lze kdykoliv odvolat ...
Joomla templates by a4joomla